Profesjonalna identyfikacja wizerunku przedsiębiorstwa

Dlaczego logo, wizytówki i papier firmowy to niezbędne elementy marketingu? Wszelkie działania marketingowe i reklamowe mają nakłonić potencjalnego klienta do reakcji, która powinna zakończyć się zakupem. Logo firmy jest tu kamieniem węgielnym, obrazem, który klient powinien zapamiętać i który ma funkcjonować w jego świadomości. Dobrze zaprojektowane przyciąga oko, pozostaje w pamięci i będzie łatwo rozpoznawalne w przyszłości. Takie logo występując we wszystkich działaniach marketingowych pozwala stworzyć pozytywne, długotrwałe wrażenie o firmie, zwiększa jej wiarygodność i odróżnia od konkurencji. Jak projektujemy? – informacje o profilu firmy i rynku docelowym łączymy z obserwacją trendów w sposobach wizualizacji, przewidujemy nadchodzące i na tej podstawie tworzymy kilka różnych wersji pierwotnych a zaakceptowaną dopracowujemy w najdrobniejszych szczegółach. Kolejne elementy identyfikacji wizualnej: wizytówki, papier firmowy, katalogi itd., korzystając z fundamentu którym jest logo, na każdym kroku wzmacniają przekaz i utrwalają pozytywne wrażenie o firmie.